You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Credits

15 DECEMBER :'[
Thursday, December 15, 2011 | 7:24 AM | 0 comments


Awakk , hari ni berape hari bulan ? Awak ingat tak ? Saya ingat , saya tak lupa lagi :) Hari ni 15 December , hari ape ehh awak ? Hari aniversary kita CEHHH :'P Dah lama kita berkawan . Mulamula saya tanak layan awak , sebab awak EX KEZEN saya , tapi entah macam mane saya rapat dengan awak . Awak lain , awak memang pandai ambil hati perempuan , hati saya tak seberapa lembut ni pun awak boleh cairkan sampai kan 15.12.2009 saya terima awakk . Awak ingat tak ? Saya tahu awak dah lupa kan ? Yee saya sedar saya siape , buat ape nak ingat dakk ? Lagi banyak tarikhtarikh lain yang awak nak ingat :'] TAPIIIIIIIIIII , saya terlalu perasan kan ? Yelahh awak mane ade lagi dah dengan saya , HMMM . Takpe , tahun ni saya sambut sorangsorang :'/ Alahh biarlah saya nak perasan ke , nak sambut sorangsorang ke kankan ? Hmmm dah lama dah tunggu tarikh tu , dengan harapan kita still macam dulu , tapitapiiii .....
Ehh awak macam mane sekarang ? Sihat ? Buat ape tu biyy ? Dah makan ? Dah sembahyang ? Tadi makan ape ? Good morningg dear . Selamat malam biyy . Take care sayangg . MUAHH :* YaAllah rindunyee ayatayat tu :'/ RINDU sangatsangat , HMMP :'[ Tapi tu dulu kan ? Ehh kenapa tukar numbor ? Tahu tak even saya tahu awak tak pakai numbor tu dah , hampair tiap hari saya main misscallmisscall tau :D #okayy fine aku syok sendiri. Aku tahu #aku dah kua dah -.- Okayy sambung , aku tahu ni yang kau nak kan ? So puas hati tak apiz ? #Ehh tersebut nama pulak :"D Lalalala :}
Hmm wahh kau dah bahagia kan sekarang apiz ? Hee kau happy aku pun happy sayangg <3 Ehh silap </3 Kau suka kat penyu ? #name manje betina tu:/ Err nak kawin dengan dia ? Alololo , Sweet nyaaa , siap tulis kat status lagi sampaiiikannnnnnnnnnnnnnnnnnn ade orang perasan then bagitahu :'/ Sape GF dia or bakal GF dia tu ? Adaa nak habak mai sikit -.-' Cehh kelantan dah tuka bahaso nogori dah ni :P

     Haaa denga ni penyu :]
  •  Jaga dia baikbaik okayy ? 
  • Kalau text , jgn replay lambat tau ? Dia paling tak suka . And jgn replay pendekpendek , means dia tnye sepatah jawab sepatah , haa dia paling pantang tu :] 
  • Kalau nak gayot , pastikan kredit banyak , sebab dia tu kalau cakap sekejap tak sah , ade jee topic dia , then jgn tekejod kalau dia tetibe menyanyi , so tepaksa lah denga suara dia yang acakacak sedap tu , hihi :>
  • Haa dia ni mcm perempuan sikit , cepat sgt merajok :* Tapi senang jee , call then mengada sikit terus okayy punya . Kalau tak menjadi , bahan dia BIBIR BESAR comfirm tak jadi merajok :D
  • Kalau text dia replay HMMM tu means dia merajok , or ade benda yang tak kena . 
  • Time keluar pulak , jgn buat dia marah , nanti dia merajok dia lari then mula lah main kuchukuchu hoo taaheyy :P Tapi jgn risau , if terjadi jugak korang jangan balik , merajok or menagis yee ? Dia tak pegi mane , nanti dia datang balik :)
  • Time makan , jgn lap kat baju , jgn makan comotcomot , dia paling tak suka orang pengoto :)
  • Kalau dia cubit comfirm sampai lebam , and dia ni suka tarik hidung orang tau sampai jadi pinokio :P So jgn risau , geletek je dia tu , lembik terus nanti :D
  • Kalau nak tengok dia melatah , haa buat kat pinggang dia ' ASKAR TEGAK ' kihkih :P Tapi jgn buat depan org ramai , sebab suara dia kuat , nanti orang usya hihi -.-
  • Haa kau perempuan , jumpa dia jgn mengatal , aku hempok pakai helmet karang :'/
  • Jaga dia , ikhlas sayang dgn dia , hope bahagia sampai ke tua okayy ?

    Haa tu jelah kot yang boleh Adaa bagitahu . Yelah nanti senang , sikit sebanyak dapat tahu perangai dia :'] So GOODLUCK penyu , kurakura and segala binatang yang ade :DD 
    Adaa doakan korang happy yah ?




Hmmm thanks awakawak kerana ambil berat pasal Adaa , tak sangka dari blog ni ramai dah tahu pasal kitaorang :) Maaf guys , Adaa bukan mintak simpati dari sesiapa , just nak luahkan ape yg Adaa rasa , then boleh jadi kenangan , hemm HII :'( Ade banyak lagi , tapi just uploud tu jee , sampai orang texting Adaa semata mata nak bagi semangat , nasihat kat Adaa tau :'] YaAllah , terharu saya :/ Topic Im tak lain tak bukan mesti pasal dia , mesti korang tanye sampaikan Adaa tatao , sebak nak menjawab :'| Alahh niat korang nak tolong adaa kan ? Hik thanks lagi :'D Ape yg aku buat , setiap saat mesti aku teringatkan kau , kenape ehh ? Kenape agak susah ni nak lupakan kau ? :'/ Betul dorang cakap , mesti ade hikmah disebalik ape yang terjadi ni :) Tapiiiiii , dia . Adaa just tnye khabar jee pun marah bagai lah , takya amik tahu lah . Okayy fine EGO kau tinggi macam AIRIL :) Airil sape ? Airil mane ? Alahh dalam cerita elysa tu ? Kihkih :'D Hmm yup , ego kau memang tinggi sampai kan menguji kesabaran dan kebencian aku kat kau . Tapi airil ego pun dalam hai dia ade taman , tapi kau ? :'/ Aku tahu kau dah berjaya nak buat aku jealous , nak buat aku benci kat kau , okayy TAHNIAH memang dah berjaya , tapi kenape kepale otak aku ni asyik teringat kat kau ? Sampaikan mama cakap ' DULU NAK SGT PAKAI FONE , TAPI BILA DAH ADE TAK GUNA PUN ' hemm tahu mama , time mama larang pakai fone tu , adaa still dgn dia . Dia ambik berat sampaikan leka asyik nak bertexting even senyapsenyap , Haha memang lawak kalau ingat . Type txt dalam baju lah , dalam beg sematamata nak text dia , sebab dulu adaa tak boleh pakai fone :/ Then skrg boleh pakai tak berguna pulak , GRR ><' Si alya tu pulak ' ABG APIZ TAK TELEFON KAK ADAA KE ? DIA MARAH KAT AYANG EH ? DIA TANAK CAKAP DGN AYANG PUN ? ' Atatata , sampaikan adik Adaa pun perasan . Adaa just mampu diam jelah :']  Si Alya ni suka menyibuk time kiteorang tge OTP :'/ 


Hmm tatao nak cakap ape lagi , kang asyik ulang benda same cakap adaa ni SYOK SENDIRI pulak :'/ Hah ? Memang pun ? Yee tahu , ahh suka hati lah nak SS ke apeape jelah kan ? Seronok lah tu kpd yang tak puati dgn relation kiteorg , sampaikan tulis kat blog ' HAHA kononnyaa sweet , 4 tahun konon tapi clash jugak ' Err blog sape tu yg tulis cmtu ? Alolo , my takdir di tangan tuhan kan ? Maybe kiteorang takde jodoh :') Hmm 15 December ni jugak lah GF adaa si atyen tu dapat BF baru , alaaa SINGLE lah aku ni kan ? :'/ Ehh tapi tarikh couple kita samalah :P HMMM , tengok atyen pun dah ade BF , gerenti dah slow layan Adaa . Okayy bagus , semua pegi tinggalkan Adaa kan ? Takpe takpe :'/ Biar jee adaa sorangsorang ! :'[ 
Okayy lah , sampai sini jelah dulu . Tahu adaa tak patot nak update lagi , yelahh tu bukan anivesary kan kalau dah takde pape ? Tapitapi , alah suka hati lah , sebok ! :'/  CUMA saya rindu nak update pasal awak lagi :'/ 



Ehh biyy , Ehh silap sebut pulak -.- Kau tengok ni , BEAR yang kau bagi ni hidup lagi tau :'P Dai jelah buat teman aku sekarang ni :'/


SELAMAT TINGGAL 15 DECEMBER :']



| NEWER POST