You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Credits

Aku turut berbahagia untukmu.
Saturday, July 7, 2012 | 9:13 PM | 0 comments
Hmmm....*muka sedih* Lah Adaa, kenapa dengan kau ni? Kenapa ni kenapa ni? Aku okay lah :')*fake smile*

      AJAMMM!*menjerit*
  Hmm apa awak nak dari saya sebenarnya? Saya ni siapa eh bagi awak? Patung? Tunggul? Okay haritu kita slow, okay adelah salah faham sikit. Saya tahu awak marah kat saya, dan saya rasa bersalah dgn awak. Saya call then awak text 'nak apa' Ohh lah ade kredit rupanya, ingatkan takde, Ada kredit kenapa tak text? Then tak boleh nak call yee? Ohh k fine. Saya tahu awak tak suka perangai saya yang suka menuduh ni. Ohh yaa, betul saya menuduh? Asal cakap sikit nak cakap saya menuduh. Kalau benda tu tak betul, saya tak cakap. Lagipun daripada pengalaman lama lah saya macam ni, hope faham. Awak cakap awak nak berdiam diri kan? Haa okay, dengan ego aku, aku pun berdiam diri. Sampaikan saya rasa terbiar, saya tahu awak pun sama rasa apa yang saya rasa kan? Kenapa awak tak cari saya? Kenapa tak pujuk saya? Saya harapkan awak mengalah, tapi tah takde pun. K takpe, tunggu lagi..... Kemarin awak online, k saya pun. Saya usya jee awak tweet dengan 'PEMINAT-2' awak tu :'3 K usya jee haha. Setiap masa kot saya saya jadi sweetstalker. Tunggu jelah awak tegur, then tengok awak tweet ' SINGLE OR COUPLE HMMM :'/' Ohh haa mula lah aku yang start dulu, sentap habis dgn ayat tu. Aku ni siapa? Haa mulalah pergaduhan kita di twitter. Jujur saya tak suka bergaduh dekat public, tak suka orang tahu. Tapi tah, terpaksa kot hmm. Saya malu wak, sangat malu........ :') Okayy start pada tu saya slow dengan awak, saya tak cari awak. Yee saya rasa awak faham kenapa. Tapi awak?  Kenapa tak cari saya? Hmmm..... Okay on twitter kemarin. Saya nampak awak pun online. First sekali saya jadi sweetstalker lah kan haha k dah mula hobby aku. Hmm bukan bosybody, cuma ambil berat jee*cewahh* Okay saya tanak tegur awak, saya nak tengok respon awak. Saya tweet apa yang awak rasa. Betapa geramnya saya awak tak perasaan atau buat tak perasaan. K takpe, tunggu lagi. Sampaikan time tu nak stalker awak, tak boleh bukak, kau unfollow aku biyy? Tapi kenapa? Hmm. Tak puas hati ni, check lagi mana lah tahu tadi salah tengok. Tapi berkali bukak, memang tak salah. Dah sah dia unfollow aku :'] Then ade orang mentions, dia tanya aku ni gf ajam ke tak. Err k pelik dengan soalan tu, tibatiba dapat tahu dia tweet yang dia dah single. OHHMYY. SINGLE? Hmm mulalah aku tertanya tanya kenapa dia mengaku single ni kan. Hmm SEE dia buat aku macam patung jee, macam aku ni tak wujud, takde kena mengena dgn kau. Saya tahu awak rasa terabaikan? Rasa macam takde gf kan? Hmm awak jangan ingat awak jee rasa macamtu, saya pun saya. K jujurlah, saya rasa awak jauh sangat dgn saya. Okay saya pun tahu yg kita tak contact macam couple lain. Tah bila lah kan orang tu nak tukar sim, sembang jee lebih :'3 Maybe awak tak kisah kalau tak text semua bagai ni. Awak lelaki sayang, lain. Lagipun awak selalu online, awak boleh layan sesiapa jee awak suka sampai hilang bosan awak sehingga mengabaikan saya dekat sini. Saya perempuan wak, perempuan ni lain. Dia nak kan perhatian dari bf dia, nak ada orang caring, wish selemat pagi, selamat malam, sihat ke tidak, tengah buat apa semua tu, hmm benda remeh je? Yee saya tahu, tapi tah.... Kalau boleh saya nak selalu ade dgn bf saya tau, biarlah sekadar texting jee hmm :'>

  Hmmmm k saya tak tahu nak buat apa dah, saya tengok relay kita tergantung tanpa tali. Saya dah buat keputusan, saya nak pergi. Okay saya cuba memberanaikan diri untuk call awak petang tu. Hmm okay awak answer*dupdapdupdap* Alamak macam mana ni, aku nak start apa ni*dalam hati. Alaaaa bedal jelah :3 First sekali tanya ' NAK SAYA LEPASKAN AWAK? SERONOK TAK SINGLE? DAH TU SAYA NI SIAPA? ' Dia pun hmmm je. Dia tanya capix tak cerita ke dekat saya? Lah cerita apa ni? Okay dia cerita, yang ade orang cuba hancurkan relation kami. Siapa? Hmm siapa lagi, EX dia lah, yang dulu hangat nak bertunang tu-.- Ajam cakap dia main ugut bagai, dia tanak tengok relation kami, nak bunuh diri bagai. Hmm k, aku baru tahu kenapa kau macam ni biyy. Kau cakap kau terpaksa, k fine aku faham. Sorry selama ni fikir bukan-bukan dekat kau. Tapi kenapa awak tak bagitahu saya? Alasan takde kredit. Haa DM boleh? Inbox dekat fb boleh kan? Kalau ade masalah macamni patutnya awak perlu bagitahu, bincang dengan saya, ini tidak. Saya tertanya jugak, kenapa awak ikutkan jee perempuan tu? Kenapa awak takut dgn dia? Kalau awak sayang relay kita, awak pertahankan, awak marah perempuan tu. Ini tak, awak ikut jee, lagi lah perempuan tu fikir awak pun still ade perasaan dekat dia. Cakap jelah awak pun still sayang dia, haa cakap cepat, saya nak dengar ni :')

  Sepanjang malam tu saya terfikir jee pasal ni, saya taktahu nak buat apa lagi. Saya rasa saya patut lepaskan  awak dengan dia. Orang kata kalau kita sayangkan orang, kita kena mengalah. Okay wak, saya mengalah sekarang. Saya try call untuk minta kata putus. Okay pagi tu time dekat sekolah aku call dia, time tu cikgu takde so apa lagi try call dia. Hmmm k bincang pasal ni. Adaa tanya dia 'Awak nak pilih saya atau perempuan tu' Awak cakap bagi awak masa. Hmm sampai bila saya nak tunggu ni? Bila saya tanya nak saya lepaskan awak ke tak, awak cakap tanak. Macam-macam saya aku cakap dekat dia, panjang lebar aku bercakap dia diam jee. Eeee geramnyaaaaaa, bila tanya kenapa diam, awak perli saya balik. Kwajaaa-.- Okay saya tahu mulut saya macam mak nenek tak berenti, saya tahu awak berbulu jee nak dengar, tapi nak tanak awak kena dengar :') Tah macam mana kita boleh lari topic then boleh pulak main gelakgelak sampai kredit aku habis -..- Okayy dia call balik, sambung balik. Haha siot jee keding tu, haa marah aku dah hilang kejap. Kejap jee kay, kejap jee ni, siap ahh kau! Malam tu online twitter, stalker dia macam biasalah kan. Terbaca tweet dia dengan si Arra tu, imy bagai, dia panggil kau sayang lah. Hmm apa ni dear? Apa lagi permainan kau ni? Okay terus text dia, marah lah konon, k memang marah pun. Then esoknyaa, ade orang text Adaa. Siapa orang tu? Hmm ade lah, sebok jee nak tahu. Orang tu text, 'Adaa, jom kita campak ajam dalam lombong timah' Adaa pun pelik. Apa ni kan? Then dia cakap Ajam couple dengan Arra tu. What? Apa ni? Couple? Hahaha. Haa aku pun sepantas kilat text dia.
ADAA : AWAK DAH BUAT TAIK DENGAN SAYA, TERIMA KASIH.
AJAM : BUAT PENGETAHUAN AWAK, SAYA CUMA NK GAME PEREMPUAN GEMUK TU JE.
ADAA : NAK GAME BETINA TU TUNGGU AKU BLA, JANGAN BUAT AKU MACAM BATU KAT SINI AH. KIMAK AH, DAH AH.
AJAM : OKAY, SATU TU MULUT JAGA SIKIT, ERRR!
ADAA : AWAK BUAT SAYA MACAM TUNGGUL, HMM TERUSKAN RELAY KORANG, BIAR SAYA PERGI. ASSALAMUALAIKUM.
Okay dia dah senyap, dia tak replay. Aku text lagi, hmm panjang lebar text dia. Haa tetap tak reply jugak, k fine. Kali ni betul-betul aku bla ajam. Saya lepaskan awak sekarang, awak pergi lah.... Pergi dengan siapa jee awak suka. Lepas ni awak nak buat apa awak buat lah. Awak buat jelah k sayang? K nak menangis pun ade hmm. Kenapa dengan EX awak tu awak patut sorok relay kita? Tapi sedangkan awak dengan ARRA tu? Ehh tak takut pulak dengan ugutan EX awak tu? Saya tak faham dengan awak. Awak bagi alasan babi dengan saya. Saya...... Sayaaaa..... Saya menyesal sekarang. Saya menyesal bagi peluang kedua dekat awak.



  Tengok gambar atas tu. Awak ingat lagi tak masa awak melamar saya? Awak melulut depan orang ramai supaya saya terima awak? Awak ingat lagi tak? Hmmm time tu saya punya lah terkejut, terkaku apa yang awak buat. Tak pernah lagi orang melulut sampai macamtu. Dengan dalam kfc pavi tu penuh orang, tapi awak beranikan, tebalkan muka buat macamtu. Jujurlah, saya susah nak terima awak, sebab saya dah kosong dengan awak atas pengalaman kita dulu. Saya takde hati langsung dengan awak. Tapi time tu saya boleh nampak kesungguhan awak nak kan saya, punya lama awak melulut menanti jawapan saya, punya lama. Time tu jugak macam-macam ayat manis awak cakap, macam-macam awak janji dengan saya. Awak janji awak takan sia-siakan saya, takan buat saya marah, sakit hati, awak akan jaga relay kita, awak akan mengalah dengan saya, macam-macam wak, sangat banyak.... Sampaikan saya terima awak. Tapi sekarang apa jadi wak? Mana semua janji manis awak tu? Mana? Hmm Janji tu masih lagi terngiang-ngiang di telinga saya :') Aku benci kau keding, sangat benci! Hmmm.

gambar firsttime jumpa.

   Okay pagi ni online, tengoktengok dia dah ade girlfriend baru. Semalam baru clash, malam tu dah dapat gf baru? Dasyat betul awak kan? Cepatnyaa awak dapat peganti saya? Cakap jugak awak cuma nak game saya? Cakap ah cepat? Arra mana? Ehh awak ni ada hati tak sayang? Ade hati tak eh? Semua awak nak kan? Ulang suara, saya menyesal bagi peluang kedua dekat awak. Dari situ saya boleh nampak keikhlasan awak, kejujuran awak dekat saya. Saya korbankan hati saya untuk awak, saya try yang terbaik untuk awak.  Orang yang tunggu saya, yang jujur sayangkan saya, yang ikhlas dgn saya, kenapa saya tak nampak? Kenapa saya boleh termakan janji taik awak? Hmm saya bodohhh.... Saya harap saya tak termakan janji palsu awak lagi. Saya mintak maaf selama ni saya buat salah, temaki apa semua tu, saya mintak maaf. Mintak maaf sebab saya selalu cubit tangan keding awak, haha. Awakkk, berubahlah. Jadilah lelaki yang setia :') Saya tak marah dekat awak, saya yang bodoh, saya penat wak. Penat. Dah dua kali awak buat perangai sama. Hope kali ni kali yang terakhir. Awakk, biskut yang awak bagi tu pun belum habis saya makan. Punyalah cepat relation kita ni kan? Maybe takde jodoh, dan maybe ni takdir saya. Saya pasrah. Awak jaga lah diri. Jaga gf baru tu tau? Hope korang kekal, hope bahagia. Aku turut bahagia untukmu :')  Assalamualaikum.

Kenagan terakhir.
 Okay ni adik angkat kesayangan aku yg edit hihi thanks dik :') Kbai

OLDER POST | NEWER POST